Køb læsebogen som e-bog her
Den trykte udgave (A4 med 2 niveauer) fås i boghandlen/saxo mm – der hvor du plejer at handle.
Engelsk læsebog i 2 niveauer inkluderer eleverne og skaber progression
Evolvia deltog på Danmarks Læringsfestival og fortalte, hvordan “The Sad Snail Sandy” lever op til Fælles Mål, samt hvordan du kan bruge det nærværende læringsmateriale i og udenfor klasseværelset.
Salg til skoler og institutioner
Arbejds- og kopihæfte til læreren
Engelsk-Dansk undervisningsmateriale – Brochure
OMTALER:
Der skal ikke ske for meget – Omtale i Børn og Bøger
Omtale i Magasinet Skolen
PDF: Magasinet Skolen
Sandy roll-up english
Inspiration til arbejdet med læringsmål i 3-4. klasse:
Inspiration-til-arbejdet-med-laeringsmaalA3-4.-klasse-1
Læringsmålstyret undervisning med Sandy?
Kontakt info@evolvia.dk for yderligere spørgsmål.
Stig Seberg har udviklet et engelsk/dansk undervisningsmateriale, med en ny type læsebog med 2 niveauer, afhængig af hvordan bogen vendes. Til læsebogen/elevens bog findes der et arbejds- og kopihæfte – lærerens bog med øvelser omkring følelser, venskab, fantasi, fortælling, skrivning, dialoger samt meget andet. Materialet er gennemprøvet i 2 måneder i en klasse med 3. års engelskniveau, i samarbejde med en engelsklærer, der samtidig har været sparringspartner undervejs i udviklingen af bogen.
Én historie – 2 niveauer
Læreren udstyres med et undervisningsmateriale, der favner flere niveauer i samme klasse, hvorved forberedelsestiden nedbringes. Desuden er der på hver side en ordliste samt spørgsmål, som aktiverer eleverne både i forhold til historien og i forhold til eget liv.
Fællesskab og undervisningsdifferentiering.
Eleverne er på samme side i bogen, uanset hvilken version de læser. På den måde er alle elever en del af den samme undervisning uanset niveau. Ovenfor kan du se, hvordan side 8 ser ud i hhv. version 1 og version 2.
Sad? Happy ? Materialet engagerer eleverne.
Undervisningsmaterialets opdeling i elevens bog og lærerens bog forkorter lærerens forberedelsestid og udvikler samtidig elevernes sprog og kreativitet i kraft af fysiske udfoldelser, øvelser i hukommelse, fantasi, følelser, fortælling, rollespil og dialoger. Desuden er der øvelser, som eleven kan relatere til sin egen hverdag. Læreren kan derved skabe dialoger, som udfordrer eleverne ud over bogens indhold.